تهیه و دانلود کاتالوگ ماشین آلات دنده زنی

ماشین آلات دنده زنی استفاده فراوانی در صنعت ایران دارند. سابقه استفاده برخی از این تجهیزات بیش از 50 سال بوده و به دلیل پایه ای بودن نیاز به ساخت چرخدنده ها، از قدیم الایام در صنعت ایران جاخوش کرده اند. تقریبا از تمامی برندهای سازنده دستگاه های دنده زنی نظیر

Schiess Gleason – pfauter – TOS – WMW – Niles – Stanko (Komsomolec) – Liebherr – Klingelnberg –   – Mitsubishi – Staehely – Lorenz – kolomnaدر ایران موجود می باشد که از این بین برندهای Stanko و TOS بسیار برای ایرانیان آشناست.

هرچند با گذشت سالیان دراز از ورود این دستگاه ها به ایران، اکثر کارگاه ها و کارخانجات که با دنده زنی سروکار دارند نحوه تنظیم و کار با آن را می دانند، اما برای کسانی که به تازگی وارد این صنعت شده و یا دستگاهی را تهیه نموده اند که تعداد مشابه زیادی را در ایران ندارد، آشنایی با نحوه کار با دستگاه و تنظیم آن امری دشوار به نظر می رسد.

به علاوه به دلیل آن که این ماشین آلات اغلب عمر زیادی داشته و در خارج یا داخل ایران بین چند کارگاه جا به جا شده است، عموما دارای منوآل، کتابچه راهنما، کاتالوگ و یا دیگر اسناد چاپی نمی باشند و این کار اپراتور و صاحب دستگاه را به مراتب دشوار می نماید.

در مواردی که مشابه دستگاه بین دوستان و همکاران موجود است و عملیات های ساده دنده زنی مدنظر می باشد می توان از راهنمایی و تجربه دیگران بهره برد اما در مواردی که دستگاه مشابه ندارد یا یک ورژن خاص از تولیدات یک شرکت است که دارای ریزکاری های خاص خود است دیگر بدو منوآل و کتابچه راهنمای خود محصول نمی توان از آن تمام امکانات دستگاه دنده زنی استفاده نمود.

به عنوان مثال فرز هاب (فرز هاپ) را در نظر بگیرید که در یک برند خاص نحوه چینش دنده های تعویضی برای تعداد دندانه کمتر از 200 عدد (به عنوان مثال) از یک فرمول خاص پیروی کرده و اپراتور از آن بهره می برد اما برای تعداد دندانه بیش از 200 عدد دیگر فرمول برقرار نبوده و نمی توان به همان روش قبل دنده زنی انجام داد.

این مساله برای دیگر دستگاه های دنده زنی نظیر شیپر، سنگ دنده، فرز هاب (فرز هاپ) افقی و عمودی نیز برقرار است.

با توجه به این موارد بود که دهکده گیربکس تصمیم گرفت به منظور رفاه حال همکاران دنده زن و چرخدنده ساز و استفاده صد درصدی از امکانات ماشین آلات موجود در ایران بنا به درخواست کاتالوگ، منوآل و یا اسناد چاپی دستگاه های فرز هاب، شیپر و … را تهیه نماید و در اختیار صاحبان صنایع قرار دهد. دهکده گیربکس به کمک تعامل با کارگاه ها و کارخانجات داخل و خارج از کشور سعی دارد این نیاز را در صنعت ایران برطرف نماید.

لذا چنانچه دستگاهی مرتبط با دنده زنی دارید و نیاز به دفترچه راهنما یا Usermanual آن دارید از طریق فرم زیر یا شماره 09128347844 درخواست خود را ارسال فرمایید تا همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس گیرند.

به امید توفیق روزافزون برای صنعت چرخدنده سازی و گیربکس سازی ایران

فهرست
logo-samandehi